eDarling w czołówce polskich portali społecznościowych
Po krótkim czasie działalności na polskim rynku portal randkowy podbił serca blisko 2,5 miliona polskich singli w dosłownym i przenośnym znaczeniu. Jego sukces potwierdza niezmienna od miesięcy obecność witryny w rankingu Megapanel PBI/Gemius w kategorii „Społeczności“. Obok eDarling w zestawieniu znajdziemy także największe portale tego typu takie jak Facebook czy też Nasza Klasa.
Jako jedyny portal doboru partnerskiego w kategorii „Społeczności“ eDarling znalazł się wśród gigantów polskiego Internetu. Czym spowodowany jest tak duży sukces serwisu? „Profesjonalny wygląd strony, rozbudowany dział obsługi klienta oraz dbanie o najwyższe standardy bezpieczeństwa z pewnością wywarły bardzo dużą rolę w ukształtowaniu silnej pozycji rynkowej eDarling“ – komentuje Agnieszka Kądziela, country manager portalu.
W Europie zachodniej rynek portali randkowych znacznie różni się od polskiego. Niemieckie, francuskie, czy hiszpańskie firmy stawiają na wysoki poziom usług w przeciwieństwie do niektórych rodzimych stron, gdzie często poziom ochrony danych osobowych jest niski, szata graficzna jest uboga oraz dostępnych jest wiele nieaktywnych kont. Należący do niemieckiej firmy Affinitas portal eDarling wraz z pojawieniem się na polskim rynku w roku 2012 wprowadził także wysokie standardy, rozwiniętą metodę doboru partnerskiego i udowodnił, że w Internecie można z powodzeniem odnaleźć prawdziwą miłość.
(Źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2012, agregat autoryzowany przez Gemius SA; Liczebność próby: N=12 386)