Badanie na singlach ujawnia: Kobiety szukają partnera z samochodem
Zespół eDarling postanowił sprawdzić*, jaki wpływ na naszą atrakcyjność ma to, czy posiadamy auto oraz czym jeździmy. Jak się okazuje, dla kobiet ta kwestia ma większe znaczenie, niż dla mężczyzn. Aż 91% singielek przyznaje, że szuka partnera, który posiada samochód. Wśród panów mniej niż połowa (46%) twierdzi, że chciałaby, aby przyszła partnerka była zmotoryzowana.
Mało tego, aż 55% kobiet (i tylko 23% mężczyzn) przyznało, że zwraca uwagę na to, jakim autem jeździ potencjalny kandydat na partnera. Które samochody podobają się polskim singlom najbardziej?
Niemieckim autem po miłość
Badanie wykazało, że kobiety i mężczyźni mają podobny gust, jeśli chodzi o samochodowe marki. Obie grupy zgodnie stwierdziły, że najatrakcyjniejsze jest bawarskie BMW. Miejsce drugie i trzecie również przypadło niemieckim samochodom, z tym że w nieco innej kolejności w przypadku kobiet i mężczyzn. Dla pań drugim najseksowniejszym brandem jest Mercedes, trzecim natomiast Audi. Panowie Audi stawiają przed marką ze Stuttgartu.
Klasyka kontra samochody terenowe
Jak się okazuje, single i singielki mają nieco rozbieżne wyobrażenie o tym, co kryje się za pojęciem „atrakcyjny samochód” (ale nie marka). Panowie zdecydowanie celują w stare, klasyczne auta, panie natomiast w duże samochody terenowe.
Wnioski, jakie płyną z przeprowadzonego badania? To kobiety zwracają większą uwagę na to, czy ta druga strona jest zmotoryzowana. Dodatkowo, statystyczną kobietę bardziej zainteresuje posiadacz dużego (niemieckiego) auta. Jeśli natomiast to kobieta zechce zapunktować w oczach mężczyzny, powinna pochwalić się starym, klasycznym samochodem.
* Ankieta „Single i samochody”, Próba: 427 użytkowników eDarling, 52% mężczyzn.