eDarling świętuje 5.urodziny: portal w nowej odsłonie
eDarling weszło na polski rynek w lutym 2010 roku. Korzystanie z randek internetowych nie było jeszcze wtedy zbyt powszechne w naszym kraju:
Zaczynając swoją działalność w Polsce, zauważyliśmy, że korzystanie z Internetu jako środka do znalezienia miłości było zdecydowanie mniej popularne niż w zachodniej części Europy. Również metoda doboru partnerskiego była czymś nowym na polskim rynku randek online. Dlatego też nasz portal był unikalną ofertą dla Polaków, którzy pragnęli odnaleźć partnera do poważnego związku. Mogliśmy im zaoferować nowoczesny produkt o wysokiej jakości pod względem bezpieczeństwa, użytkowania i z zupełnie nowymi opcjami.
Obecnie rynek portali randkowych w Polsce rozwija się i coraz więcej osób korzysta z Internetu właśnie po to, by móc znaleźć właściwą osobę. – komentuje David Khalil, prezes i założyciel eDarling.
Już po niespełna pół roku działalności na polskim rynku, na portalu zarejestrowało się 100 tys. użytkowników. W tym samym roku portal odnotował również zawarcie pierwszego małżeństwa przez jedną z par, która poznała się za pomocą serwisu. W 2012 na świat przyszło też pierwsze dziecko pary z eDarling. Portal często otrzymuje historie miłosne od par, które chcą podzielić się swoim szczęściem i tak, np. w samym 2014 zebrał ok. 2, 5 tys. takich historii. Jest to jednak tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ wiele historii miłosnych po prostu pozostaje nieujawnionych.
Nowa odsłona
W czerwcu tego roku strona eDarling została odświeżona – pierwszą i najbardziej widoczną zmianą jest nowy wygląd magazynu z poradami na temat użytkowania portalu, ale również ze wskazówkami z dziedziny, m.in. psychologii czy seksualności. Nowa odsłona działu „Porady” prezentuje się o wiele atrakcyjniej. Jest bardziej czytelna oraz funkcjonalnie pogrupowana.
Wprowadzone zmiany to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby użytkowników oraz podążanie za nowoczesnymi trendami. To nie tylko nowoczesny i milszy dla oka design, ale również funkcjonalność i przyjazna nawigacja. Obecnie strona serwisu jest responsywna. W skrócie: użytkownicy mogą z powodzeniem korzystać z portalu również za pomocą innych urządzeń, takich jak np. smartfon czy tablet, a jakość strony nie ulegnie pogorszeniu. Obok przyjaznego użytkowania przywiązujemy również szczególną wagę do sprawnego ładowania strony, więc nawet przy słabszym połączeniu internetowym w telefonie, użytkownik może nadal wygodnie przeczytać całą zawartość strony.
W ostatnim czasie również logo serwisu zostało odświeżone w ramach międzynarodowej kampanii rebrandingowej, której dokonała agencja marketingowa z Niemiec.
W nowym logo postawiono na okrągłą czcionkę w słowie ’Darling’, co nadaje mu przyjaźniejszy i bardziej dynamiczny charakter. Zrezygnowano z szarego koloru, a żółta barwa zastąpiona została odcieniem słonecznym. Połączono również litery ‘e’ i ‘D’, tak by stanowiły jeden spójny i rozpoznawalny znak.
Witaj Ameryko!
Innym wielkim przedsięwzięciem portalu w tym roku było udostępnienie jego usług również w Stanach Zjednoczonych (to już 25. kraj, w którym obecny jest portal).
To bardzo odważny krok, rzadko zdarza się, że europejski start – up decyduje się na wejście na niełatwy rynek internetowy w USA. Wystartowaliśmy w Nowym Jorku, następnie mamy w planie Waszyngton oraz Boston. Rynek portali randkowych jest niezwykle konkurencyjny w Stanach Zjednoczonych, dlatego był to ważny krok dla nas i mamy nadzieję, że przyniesie on nam sukces i będziemy w stanie z powodzeniem łączyć w pary również singli w Ameryce. – informuje David Khalil, prezes i założyciel eDarling.